Gevoel van thuis
Gevoel Vanthuis

Het warme thuiskomen van Unox in een nieuw jasje

Ken je dat gevoel dat je krijgt bij de geur van je lievelingsgerecht of bij het plotseling horen van je lievelingsliedje? Unox start het nieuwe jaar met het gevoel van thuis. Dat vertrouwde gevoel van Unox, maar dan net even anders.

Met de nieuwste campagne hebben we ervoor gekozen om met echte verhalen het warme thuiskomen van nu dichterbij te brengen. “Het gevoel van thuis” zal laten zien dat die kleine, gewone momenten ertoe doen. Want we zien dat in de soms wat ingewikkelde tijd van nu, er juist zo’n behoefte is om terug te kunnen vallen op gewoontes die goed en vertrouwd voelen. 

Unox Purpose 2024 Broertjesdag

Het gevoel van thuis kan overal

De campagne draait om het laten zien van de momenten die we bewust of onbewust beleven en die ons dat warme gevoel geven. In de campagne is te zien dat Easy May in haar drukke leven bewust tijd maakt voor juist die momentjes die haar weer even thuis laten voelen. Zo maakt Easy May op haar ‘broertjesdag’, om de week een vast terugkerende dag, soep klaar en neemt ze dat mee naar haar broer. Hij woont verder weg, in een gezinsvervangend tehuis. Aangekomen bij haar broer genieten ze samen van een kopje soep en zie je een gelukkige Easy May. Dat is pas thuiskomen.

Soepen LP Unox